آ
-
آموزش تفکر خلاق
مقایسه اثربخشی یادگیری مغزمحور و تفکر خلاق در ارتقاء مهارتهای اجتماعی دانشآموزان [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 35-52]
-
آموزش فراشناخت
تأثیر آموزش مهارتهای فراشناختی بر علائم اضطراب اجتماعی و نشانگان افت روحیه در دختران با سطوح بالای اضطراب کرونا [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 1-22]
ا
-
ابراز وجود.
پیشبینی کنندههای گرایش به رفتارهای پرخطر در نوجوانان دختر: نقش بدنظمی هیجانی، تمایزیافتگی و ابراز وجود [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 183-197]
-
ابعاد شناختی و رفتاری اضطراب اجتماعی
اثر ابعاد شناختی و رفتاری اضطراب اجتماعی بر استفاده آسیبزا از اینترنت با میانجیگری نقشهای جنسیتی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 167-186]
-
اجتماعی
سنجش وضعیت توزیع و ارتباطمنزلت های هویت فردی و اجتماعی در میان دانشجویان دانشگاه های تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 123-144]
-
احساس برخورداری از حقوق شهروندی
بررسی نقش احساس برخورداری از حقوق شهروندی و ابعاد سرمایههای اجتماعی بر جهتگیری جامعه پسندانه دانشآموزان [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 17-30]
-
احساس تنهایی عاطفی - اجتماعی
مقایسه احساس تنهایی عاطفی- اجتماعی و بدرفتاری روانشناختی در دختران مجرد با و بدون علائم اختلال در روابط بینفردی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 89-104]
-
احقاق جنسی
بررسی نقش میانجی سبک های تبادل اجتماعی در روابط فعالسازی-بازداری رفتاری و احقاق جنسی در زنان متاهل [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 67-88]
-
اختلال در روابط بین فردی
مقایسه احساس تنهایی عاطفی- اجتماعی و بدرفتاری روانشناختی در دختران مجرد با و بدون علائم اختلال در روابط بینفردی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 89-104]
-
ادراک خطر
بررسی تاثیر ادراک خطر، خودکارآمدی و حل مسئله اجتماعی بر رفتارهای یاری رسان با توجه به نقش میانجی گر هوش اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 19-34]
-
استفاده آسیب زا از اینترنت
اثر ابعاد شناختی و رفتاری اضطراب اجتماعی بر استفاده آسیبزا از اینترنت با میانجیگری نقشهای جنسیتی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 167-186]
-
اشتیاق تحصیلی
طراحی بسته آموزشی مقابله با خشونت خانگی و اثربخشی آموزش بسته بر خشونت همسر و اشتیاق تحصیلی فرزندان [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 1-18]
-
اضطراب اجتماعی
رابطه علی همنوایی با همسالان و مدیریت بدن با میانجی گری وابستگی به شبکه های اجتماعی مبتنی بر موبایل در نوجوانان مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 121-136]
-
اضطراب اجتماعی
اثربخشی بازی درمانی آدلری بر مهارتهای اجتماعی کودکان دارای اختلال اضطراب اجتماعی: یک طرح سریهای زمانی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 1-16]
-
اضطراب اجتماعی
تأثیر آموزش مهارتهای فراشناختی بر علائم اضطراب اجتماعی و نشانگان افت روحیه در دختران با سطوح بالای اضطراب کرونا [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 1-22]
-
اضطراب اجتماعی
تأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر اضطراب اجتماعی و خشم نوجوانان بدسرپرست و بیسرپرست شهرستان تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 165-182]
-
اضطراب سلامت
ساخت و بررسی ویژگیهای روان سنجی مقیاس نگرش به واکسن و رابطه آن با اضطراب سلامت [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 187-205]
-
اعتیاد به اینترنت؛ افسردگی
مدلیابی اعتیاد به اینترنت براساس سبکهای هویت و عملکرد تحصیلی: نقش واسطهای افسردگی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 73-92]
-
اعتیاد به شبکههای اجتماعی مبتنی بر موبایل
رابطه علی همنوایی با همسالان و مدیریت بدن با میانجی گری وابستگی به شبکه های اجتماعی مبتنی بر موبایل در نوجوانان مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 121-136]
-
افسردگی
الگوی ساختاری اثرات افسردگی ،شکست عاطفی ،و تجربه خشونت با رفتارهای خودزنی در زنان: نقش میانجی مهارت-های اجتماعی، کنترل هیجان ،و نارضایتی از بدن [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 129-155]
-
افکار خودکشی
استخراج مدل روانشناختی شکلگیری افکار خودکشی بهعنوان یک آسیب اجتماعی در دانشجویان: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 23-46]
-
الگوهای سنجشی و ساختاری
مقایسه واکنش روانی به تعیین قیمت اجاره منزل در دوره کرونا در دو الگوی لیندسی و دیلارد و شن [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 75-92]
-
انعطاف پذیری شناختی
نقش مقایسه ی اجتماعی، حساسیت بین فردی و انعطاف پذیری شناختی در پیش بینی نگرش های خوردن آشفته در دانشجویان زن [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 141-166]
-
انگیزه تعلق
اثر انگیزه تعلق بر رفتار جامعه پسند: نقش میانجی همدلی و خودکارآمدی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 17-34]
ب
-
بازی درمانی آدلری
اثربخشی بازی درمانی آدلری بر مهارتهای اجتماعی کودکان دارای اختلال اضطراب اجتماعی: یک طرح سریهای زمانی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 1-16]
-
باورهای فراشناختی
اثربخشی آموزش مهارت اجتماعی ارتباطی بر باورهای فراشناختی و ترس از ارزیابی مثبت و منفی دانش آموزان متوسطه اول [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 53-66]
-
بدرفتاری روانشناختی
مقایسه احساس تنهایی عاطفی- اجتماعی و بدرفتاری روانشناختی در دختران مجرد با و بدون علائم اختلال در روابط بینفردی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 89-104]
-
بدسرپرست
تأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر اضطراب اجتماعی و خشم نوجوانان بدسرپرست و بیسرپرست شهرستان تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 165-182]
-
بدنظمی هیجانی
پیشبینی کنندههای گرایش به رفتارهای پرخطر در نوجوانان دختر: نقش بدنظمی هیجانی، تمایزیافتگی و ابراز وجود [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 183-197]
-
بهزیستی اجتماعی
مقایسه دلبستگی مکان، واکنش روانی و بهزیستی اجتماعی در ساکنان منازل شخصی و آپارتمانی شهر رشت [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 79-102]
-
بیسرپرست
تأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر اضطراب اجتماعی و خشم نوجوانان بدسرپرست و بیسرپرست شهرستان تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 165-182]
پ
-
پرخاشگری
مقایسه اثر بخشی درمان مبتنی بر شفقت و رفتاردرمانی دیالکتیک بر پرخاشگری، رفتار های خود آسیب رسان و خود تنظیمی هیجانی نوجوانان بزهکار کانون اصلاح و تربیت شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 31-58]
-
پرخاشگری
رابطه منشهای اخلاقی و پرخاشگری در دانشجویان: نقش واسطهای هیجانات شرم و گناه [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 47-72]
-
پرستاران
پیش بینی قلدری در محیط کار پرستاران بر اساس سبکهای تبادل اجتماعی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 1-16]
-
پیوندهای اجتماعی و معنایی
رابطه پیوندهای اجتماعی و معنایی با احساس هویت مکانی در محلههای مسکونی (مورد مطالعاتی: محله سپه شهر قزوین) [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 93-122]
ت
-
تجربه خشونت
الگوی ساختاری اثرات افسردگی ،شکست عاطفی ،و تجربه خشونت با رفتارهای خودزنی در زنان: نقش میانجی مهارت-های اجتماعی، کنترل هیجان ،و نارضایتی از بدن [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 129-155]
-
تحلیل عامل اکتشافی
رابطه پیوندهای اجتماعی و معنایی با احساس هویت مکانی در محلههای مسکونی (مورد مطالعاتی: محله سپه شهر قزوین) [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 93-122]
-
ترس از ارزیابی مثبت
اثربخشی آموزش مهارت اجتماعی ارتباطی بر باورهای فراشناختی و ترس از ارزیابی مثبت و منفی دانش آموزان متوسطه اول [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 53-66]
-
ترس از ارزیابی منفی
اثربخشی آموزش مهارت اجتماعی ارتباطی بر باورهای فراشناختی و ترس از ارزیابی مثبت و منفی دانش آموزان متوسطه اول [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 53-66]
-
تعهدسازمانی
بررسی اثر جامعه پذیری سازمانی و سرمایه اجتماعی بر مسئولیت پذیری با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 53-74]
-
تمایزیافتگی
پیشبینی کنندههای گرایش به رفتارهای پرخطر در نوجوانان دختر: نقش بدنظمی هیجانی، تمایزیافتگی و ابراز وجود [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 183-197]
-
تنظیم هیجان
مدلسازی معادلات ساختاری رابطه ذهن آگاهی و رفتار خرید آنی: نقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 111-128]
-
تنهائی اجتماعی
نقش تنهایی اجتماعی، ناکامی و دینداری بر نشخوار خشم زندانیان [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 145-164]
-
تیزهوش کم پیشرفت
اثربخشی برنامه آموزش کفایت اجتماعی بر بهبود رفتارهای جامعه پسند تیزهوشان کم پیشرفت [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 123-140]
ج
-
جامعه پسندی
جامعه پسندی در دانشجویان: نقش ابعاد سرشت- منش و حمایت اجتماعی ادراک شده [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 105-122]
-
جهتگیری جامعه پسندانه
بررسی نقش احساس برخورداری از حقوق شهروندی و ابعاد سرمایههای اجتماعی بر جهتگیری جامعه پسندانه دانشآموزان [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 17-30]
چ
-
چشم انداز زمان
ارائهی مدل علّی گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس نگرش مذهبی و سبکهای فرزند پروری والدین: با میانجیگری چشمانداز زمان [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 35-52]
ح
-
حساس هویت مکانی
رابطه پیوندهای اجتماعی و معنایی با احساس هویت مکانی در محلههای مسکونی (مورد مطالعاتی: محله سپه شهر قزوین) [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 93-122]
-
حساسیت بین فردی
نقش مقایسه ی اجتماعی، حساسیت بین فردی و انعطاف پذیری شناختی در پیش بینی نگرش های خوردن آشفته در دانشجویان زن [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 141-166]
-
حل مسأله اجتماعی
بررسی تاثیر ادراک خطر، خودکارآمدی و حل مسئله اجتماعی بر رفتارهای یاری رسان با توجه به نقش میانجی گر هوش اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 19-34]
-
حل مسئله اجتماعی
اثربخشی آموزش هوش موفق بر حل مسئله اجتماعی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 93-110]
-
حمایت اجتماعی ادراک شده
جامعه پسندی در دانشجویان: نقش ابعاد سرشت- منش و حمایت اجتماعی ادراک شده [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 105-122]
خ
-
خرید آنی
مدلسازی معادلات ساختاری رابطه ذهن آگاهی و رفتار خرید آنی: نقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 111-128]
-
خشم
مقایسه واکنش روانی به تعیین قیمت اجاره منزل در دوره کرونا در دو الگوی لیندسی و دیلارد و شن [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 75-92]
-
خشم
تأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر اضطراب اجتماعی و خشم نوجوانان بدسرپرست و بیسرپرست شهرستان تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 165-182]
-
خشونت خانگی
طراحی بسته آموزشی مقابله با خشونت خانگی و اثربخشی آموزش بسته بر خشونت همسر و اشتیاق تحصیلی فرزندان [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 1-18]
-
خشونت همسر
طراحی بسته آموزشی مقابله با خشونت خانگی و اثربخشی آموزش بسته بر خشونت همسر و اشتیاق تحصیلی فرزندان [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 1-18]
-
خود تنظیمی هیجانی
مقایسه اثر بخشی درمان مبتنی بر شفقت و رفتاردرمانی دیالکتیک بر پرخاشگری، رفتار های خود آسیب رسان و خود تنظیمی هیجانی نوجوانان بزهکار کانون اصلاح و تربیت شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 31-58]
-
خودزنی
الگوی ساختاری اثرات افسردگی ،شکست عاطفی ،و تجربه خشونت با رفتارهای خودزنی در زنان: نقش میانجی مهارت-های اجتماعی، کنترل هیجان ،و نارضایتی از بدن [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 129-155]
-
خودکارآمدی
اثر انگیزه تعلق بر رفتار جامعه پسند: نقش میانجی همدلی و خودکارآمدی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 17-34]
-
خودکارآمدی
بررسی تاثیر ادراک خطر، خودکارآمدی و حل مسئله اجتماعی بر رفتارهای یاری رسان با توجه به نقش میانجی گر هوش اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 19-34]
د
-
دانش آموزان
مقایسه اثربخشی یادگیری مغزمحور و تفکر خلاق در ارتقاء مهارتهای اجتماعی دانشآموزان [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 35-52]
-
دانشجو
استخراج مدل روانشناختی شکلگیری افکار خودکشی بهعنوان یک آسیب اجتماعی در دانشجویان: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 23-46]
-
دختران مجرد
مقایسه احساس تنهایی عاطفی- اجتماعی و بدرفتاری روانشناختی در دختران مجرد با و بدون علائم اختلال در روابط بینفردی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 89-104]
-
درگیری تحصیلی
طراحی بسته آموزشی مقابله با خشونت خانگی و اثربخشی آموزش بسته بر خشونت همسر و اشتیاق تحصیلی فرزندان [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 1-18]
-
درمان مبتنی بر شفقت
مقایسه اثر بخشی درمان مبتنی بر شفقت و رفتاردرمانی دیالکتیک بر پرخاشگری، رفتار های خود آسیب رسان و خود تنظیمی هیجانی نوجوانان بزهکار کانون اصلاح و تربیت شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 31-58]
-
دلبستگی مکان
مقایسه دلبستگی مکان، واکنش روانی و بهزیستی اجتماعی در ساکنان منازل شخصی و آپارتمانی شهر رشت [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 79-102]
-
دوقلوها
بررسی رابطه شناخت هیجانات ( پایه و پیچیده) و رفتارهای نوع دوستانه بر اساس جنسیت در بین دوقلو ها [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 103-120]
-
دینی
سنجش وضعیت توزیع و ارتباطمنزلت های هویت فردی و اجتماعی در میان دانشجویان دانشگاه های تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 123-144]
ذ
-
ذهن آگاهی
مدلسازی معادلات ساختاری رابطه ذهن آگاهی و رفتار خرید آنی: نقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 111-128]
ر
-
ردپای اکولوژیک
رابطه فردگرایی با تأثیرات زیست محیطی مصرف در بین شهروندان ارومیهای [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 59-78]
-
رفتار پرخطر
پیشبینی کنندههای گرایش به رفتارهای پرخطر در نوجوانان دختر: نقش بدنظمی هیجانی، تمایزیافتگی و ابراز وجود [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 183-197]
-
رفتار جامعه پسند
اثر انگیزه تعلق بر رفتار جامعه پسند: نقش میانجی همدلی و خودکارآمدی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 17-34]
-
رفتاردرمانی دیالکتیکی
مقایسه اثر بخشی درمان مبتنی بر شفقت و رفتاردرمانی دیالکتیک بر پرخاشگری، رفتار های خود آسیب رسان و خود تنظیمی هیجانی نوجوانان بزهکار کانون اصلاح و تربیت شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 31-58]
-
رفتارهای پرخطر
ارائهی مدل علّی گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس نگرش مذهبی و سبکهای فرزند پروری والدین: با میانجیگری چشمانداز زمان [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 35-52]
-
رفتارهای جامعه پسند
اثربخشی برنامه آموزش کفایت اجتماعی بر بهبود رفتارهای جامعه پسند تیزهوشان کم پیشرفت [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 123-140]
-
رفتار های خود آسیب رسان
مقایسه اثر بخشی درمان مبتنی بر شفقت و رفتاردرمانی دیالکتیک بر پرخاشگری، رفتار های خود آسیب رسان و خود تنظیمی هیجانی نوجوانان بزهکار کانون اصلاح و تربیت شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 31-58]
-
رفتارهای نوع دوستانه
بررسی رابطه شناخت هیجانات ( پایه و پیچیده) و رفتارهای نوع دوستانه بر اساس جنسیت در بین دوقلو ها [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 103-120]
-
رفتار یاری رسان
بررسی تاثیر ادراک خطر، خودکارآمدی و حل مسئله اجتماعی بر رفتارهای یاری رسان با توجه به نقش میانجی گر هوش اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 19-34]
ز
-
زنان شهر تهران
رابطه میان میزان و نوع استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی با هویت اجتماعی زنان شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 137-159]
-
زندانی
نقش تنهایی اجتماعی، ناکامی و دینداری بر نشخوار خشم زندانیان [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 145-164]
س
-
سبک تبادل اجتماعی
پیش بینی قلدری در محیط کار پرستاران بر اساس سبکهای تبادل اجتماعی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 1-16]
-
سبک تبادل اجتماعی
بررسی نقش میانجی سبک های تبادل اجتماعی در روابط فعالسازی-بازداری رفتاری و احقاق جنسی در زنان متاهل [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 67-88]
-
سبکهای فرزند پروری والدین
ارائهی مدل علّی گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس نگرش مذهبی و سبکهای فرزند پروری والدین: با میانجیگری چشمانداز زمان [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 35-52]
-
سرشت و منش
جامعه پسندی در دانشجویان: نقش ابعاد سرشت- منش و حمایت اجتماعی ادراک شده [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 105-122]
-
سرمایه اجتماعی
بررسی اثر جامعه پذیری سازمانی و سرمایه اجتماعی بر مسئولیت پذیری با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 53-74]
-
سرمایههای اجتماعی
بررسی نقش احساس برخورداری از حقوق شهروندی و ابعاد سرمایههای اجتماعی بر جهتگیری جامعه پسندانه دانشآموزان [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 17-30]
-
سیستمهای رفتاری
بررسی نقش میانجی سبک های تبادل اجتماعی در روابط فعالسازی-بازداری رفتاری و احقاق جنسی در زنان متاهل [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 67-88]
ش
-
شبکههای اجتماعی مجازی
رابطه میان میزان و نوع استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی با هویت اجتماعی زنان شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 137-159]
-
شکست عاطفی
الگوی ساختاری اثرات افسردگی ،شکست عاطفی ،و تجربه خشونت با رفتارهای خودزنی در زنان: نقش میانجی مهارت-های اجتماعی، کنترل هیجان ،و نارضایتی از بدن [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 129-155]
-
شناخت منفی
مقایسه واکنش روانی به تعیین قیمت اجاره منزل در دوره کرونا در دو الگوی لیندسی و دیلارد و شن [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 75-92]
ع
-
عملکرد تحصیلی
مدلیابی اعتیاد به اینترنت براساس سبکهای هویت و عملکرد تحصیلی: نقش واسطهای افسردگی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 73-92]
ف
-
فردگرایی
رابطه فردگرایی با تأثیرات زیست محیطی مصرف در بین شهروندان ارومیهای [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 59-78]
-
فردی
سنجش وضعیت توزیع و ارتباطمنزلت های هویت فردی و اجتماعی در میان دانشجویان دانشگاه های تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 123-144]
-
فضای مجازی
مدلیابی اعتیاد به اینترنت براساس سبکهای هویت و عملکرد تحصیلی: نقش واسطهای افسردگی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 73-92]
ق
-
قلدری در محیط کار
پیش بینی قلدری در محیط کار پرستاران بر اساس سبکهای تبادل اجتماعی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 1-16]
-
قومی
سنجش وضعیت توزیع و ارتباطمنزلت های هویت فردی و اجتماعی در میان دانشجویان دانشگاه های تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 123-144]
ک
-
کرونا
تأثیر آموزش مهارتهای فراشناختی بر علائم اضطراب اجتماعی و نشانگان افت روحیه در دختران با سطوح بالای اضطراب کرونا [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 1-22]
-
کفایت اجتماعی
اثربخشی برنامه آموزش کفایت اجتماعی بر بهبود رفتارهای جامعه پسند تیزهوشان کم پیشرفت [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 123-140]
-
کووید 19
ساخت و بررسی ویژگیهای روان سنجی مقیاس نگرش به واکسن و رابطه آن با اضطراب سلامت [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 187-205]
گ
-
گراندد تئوری
استخراج مدل روانشناختی شکلگیری افکار خودکشی بهعنوان یک آسیب اجتماعی در دانشجویان: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 23-46]
م
-
مادی گرایی
رابطه فردگرایی با تأثیرات زیست محیطی مصرف در بین شهروندان ارومیهای [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 59-78]
-
محله سپه شهر قزوین
رابطه پیوندهای اجتماعی و معنایی با احساس هویت مکانی در محلههای مسکونی (مورد مطالعاتی: محله سپه شهر قزوین) [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 93-122]
-
مدل
استخراج مدل روانشناختی شکلگیری افکار خودکشی بهعنوان یک آسیب اجتماعی در دانشجویان: یک مطالعه گراندد تئوری [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 23-46]
-
مدلیابی
رابطه پیوندهای اجتماعی و معنایی با احساس هویت مکانی در محلههای مسکونی (مورد مطالعاتی: محله سپه شهر قزوین) [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 93-122]
-
مدیریت بدن
رابطه علی همنوایی با همسالان و مدیریت بدن با میانجی گری وابستگی به شبکه های اجتماعی مبتنی بر موبایل در نوجوانان مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 121-136]
-
مسئولیت پذیری
بررسی اثر جامعه پذیری سازمانی و سرمایه اجتماعی بر مسئولیت پذیری با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 53-74]
-
مصرف گرایی
رابطه فردگرایی با تأثیرات زیست محیطی مصرف در بین شهروندان ارومیهای [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 59-78]
-
مقایسه اجتماعی
نقش مقایسه ی اجتماعی، حساسیت بین فردی و انعطاف پذیری شناختی در پیش بینی نگرش های خوردن آشفته در دانشجویان زن [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 141-166]
-
منازل آپارتمانی
مقایسه دلبستگی مکان، واکنش روانی و بهزیستی اجتماعی در ساکنان منازل شخصی و آپارتمانی شهر رشت [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 79-102]
-
منازل شخصی
مقایسه دلبستگی مکان، واکنش روانی و بهزیستی اجتماعی در ساکنان منازل شخصی و آپارتمانی شهر رشت [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 79-102]
-
منش های اخلاقی
رابطه منشهای اخلاقی و پرخاشگری در دانشجویان: نقش واسطهای هیجانات شرم و گناه [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 47-72]
-
مهارت اجتماعی
اثربخشی بازی درمانی آدلری بر مهارتهای اجتماعی کودکان دارای اختلال اضطراب اجتماعی: یک طرح سریهای زمانی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 1-16]
-
مهارت های اجتماعی
الگوی ساختاری اثرات افسردگی ،شکست عاطفی ،و تجربه خشونت با رفتارهای خودزنی در زنان: نقش میانجی مهارت-های اجتماعی، کنترل هیجان ،و نارضایتی از بدن [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 129-155]
-
مهارت های اجتماعی
مقایسه اثربخشی یادگیری مغزمحور و تفکر خلاق در ارتقاء مهارتهای اجتماعی دانشآموزان [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 35-52]
-
مهارت های اجتماعی ارتباطی
اثربخشی آموزش مهارت اجتماعی ارتباطی بر باورهای فراشناختی و ترس از ارزیابی مثبت و منفی دانش آموزان متوسطه اول [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 53-66]
-
مهارتهای ارتباطی
تأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر اضطراب اجتماعی و خشم نوجوانان بدسرپرست و بیسرپرست شهرستان تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 165-182]
-
میزان استفاده از شبکهها
رابطه میان میزان و نوع استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی با هویت اجتماعی زنان شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 137-159]
ن
-
ناکامی
نقش تنهایی اجتماعی، ناکامی و دینداری بر نشخوار خشم زندانیان [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 145-164]
-
نشانگان افت روحیه
تأثیر آموزش مهارتهای فراشناختی بر علائم اضطراب اجتماعی و نشانگان افت روحیه در دختران با سطوح بالای اضطراب کرونا [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 1-22]
-
نشخوارخشم
نقش تنهایی اجتماعی، ناکامی و دینداری بر نشخوار خشم زندانیان [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 145-164]
-
نقشهای جنسیتی
اثر ابعاد شناختی و رفتاری اضطراب اجتماعی بر استفاده آسیبزا از اینترنت با میانجیگری نقشهای جنسیتی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 167-186]
-
نگرش
ساخت و بررسی ویژگیهای روان سنجی مقیاس نگرش به واکسن و رابطه آن با اضطراب سلامت [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 187-205]
-
نگرش مذهبی
ارائهی مدل علّی گرایش به رفتارهای پرخطر بر اساس نگرش مذهبی و سبکهای فرزند پروری والدین: با میانجیگری چشمانداز زمان [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 35-52]
-
نگرش های خوردن آشفته
نقش مقایسه ی اجتماعی، حساسیت بین فردی و انعطاف پذیری شناختی در پیش بینی نگرش های خوردن آشفته در دانشجویان زن [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 141-166]
-
نوع استفاده از شبکهها
رابطه میان میزان و نوع استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی با هویت اجتماعی زنان شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 137-159]
و
-
واژگان کلیدی: جامعه پذیری سازمانی
بررسی اثر جامعه پذیری سازمانی و سرمایه اجتماعی بر مسئولیت پذیری با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 53-74]
-
واکسن هراسی
ساخت و بررسی ویژگیهای روان سنجی مقیاس نگرش به واکسن و رابطه آن با اضطراب سلامت [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 187-205]
-
واکنش روانی
مقایسه دلبستگی مکان، واکنش روانی و بهزیستی اجتماعی در ساکنان منازل شخصی و آپارتمانی شهر رشت [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 79-102]
-
واکنش روانی
مقایسه واکنش روانی به تعیین قیمت اجاره منزل در دوره کرونا در دو الگوی لیندسی و دیلارد و شن [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 75-92]
ه
-
همدلی
اثر انگیزه تعلق بر رفتار جامعه پسند: نقش میانجی همدلی و خودکارآمدی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 17-34]
-
همنوایی با همسالان
رابطه علی همنوایی با همسالان و مدیریت بدن با میانجی گری وابستگی به شبکه های اجتماعی مبتنی بر موبایل در نوجوانان مبتلا به اضطراب اجتماعی [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 121-136]
-
هوش اجتماعی
بررسی تاثیر ادراک خطر، خودکارآمدی و حل مسئله اجتماعی بر رفتارهای یاری رسان با توجه به نقش میانجی گر هوش اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 19-34]
-
هوش موفق
اثربخشی آموزش هوش موفق بر حل مسئله اجتماعی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 93-110]
-
هوش هیجانی
اثربخشی آموزش هوش موفق بر حل مسئله اجتماعی دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 11، شماره 42، 1400، صفحه 93-110]
-
هویت
مدلیابی اعتیاد به اینترنت براساس سبکهای هویت و عملکرد تحصیلی: نقش واسطهای افسردگی [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 73-92]
-
هویت
سنجش وضعیت توزیع و ارتباطمنزلت های هویت فردی و اجتماعی در میان دانشجویان دانشگاه های تهران [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 123-144]
-
هویت اجتماعی
رابطه میان میزان و نوع استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی با هویت اجتماعی زنان شهر تهران [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 137-159]
-
هیجانات پایه
بررسی رابطه شناخت هیجانات ( پایه و پیچیده) و رفتارهای نوع دوستانه بر اساس جنسیت در بین دوقلو ها [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 103-120]
-
هیجانات پیجیده
بررسی رابطه شناخت هیجانات ( پایه و پیچیده) و رفتارهای نوع دوستانه بر اساس جنسیت در بین دوقلو ها [دوره 11، شماره 41، 1400، صفحه 103-120]
-
هیجانات شرم و گناه
رابطه منشهای اخلاقی و پرخاشگری در دانشجویان: نقش واسطهای هیجانات شرم و گناه [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 47-72]
ی
-
یادگیری مغز محور
مقایسه اثربخشی یادگیری مغزمحور و تفکر خلاق در ارتقاء مهارتهای اجتماعی دانشآموزان [دوره 11، شماره 43، 1400، صفحه 35-52]
-
یزد و بوشهر
نقش تنهایی اجتماعی، ناکامی و دینداری بر نشخوار خشم زندانیان [دوره 11، شماره 44، 1400، صفحه 145-164]